Subject: Ed: Peterburi tee 94b kinnistu ja lähiala detailplaneering
From: Kristina Jaroševitš <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 09:10:07 +0300

Palun registreerida

Saatja: Ketlin Keir <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 9. mai 2025 20:24
Adressaat: Kristina Jaroševitš <[email-masked]>
Teema: RE: Peterburi tee 94b kinnistu ja lähiala detailplaneering

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Peterburi tee 94b kinnistu ja lähiala detailplaneering (nimi muudetud)
algatati Tallinna Linnavalitsuse 14. juuni 2023 korraldusega nr 558
tootmismaa sihtotstarbega Peterburi tee 94a, Peterburi tee 94b ja
Peterburi tee 94k kinnistutel ning planeeringu nimi sisaldas siis ka kõiki
planeeringu alasse jäävaid tootmismaa krunte.

Planeeringust huvitatud isiku soovil nõustus 2024. aastal Tallinna
Linnaplaneerimise Amet jätkama planeeringu menetlust ainult Peterburi tee
94b kinnistul (lisaks jääb alale osa Peterburi teed). Algatamisel oli
planeeritava ala suurus 6,29 ha ja pärast ala vähendamist on 3.41 ha.
Planeeringu ala vähendamise otsuse teeb Tallinna Linnavalitsus planeeringu
vastu võtmisel.

Lisan sellele kirjale ka põhijoonise, kus on tingmärkides välja tood
planeeringu ala, millega menetluses edasi liigume (sinise värviga
tähistatud) ja piir millega detailplaneering algatati (musta värviga
tähistatud).

Lugupidamisega

Ketlin Keir

vanemarhitekt

planeeringute osakond

detailplaneeringute teenistus

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4276

From: Kristina Jaroševitš <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 6, 2025 3:42 PM
To: Ketlin Keir <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Peterburi tee 94b kinnistu ja lähiala detailplaneering

Tere

Esitasite Terviseametile 15.04.2025 kirjaga nr 3-2/23/1007-1
kooskõlastamiseks Peterburi tee 94b kinnistu ja lähiala detailplaneeringu.
Kirjas on toodud: „Märgime, et pärast detailplaneeringu algatamist,
detailplaneeringu koostamisel on otsustatud muuta detailplaneeringu ala ja
nimetust.“

Vastavalt telefonivestlusele palume täpsustada, mis osas ala ja nimetus
muutub.

Tervitades

Kristina Jaroševitš

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+37255674859

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.